تنهاترین تنهای شهر تنهایی

تنهایی خودم


درد دوریتو شنیدم               بی تو من از غم بریدم

دیگه طاقتی ندارم                من بریدم, من بریدم

کاش دیگه عذاب نباشه        همه دنیا خاکی باشه

قصه ی عشق من وتو           تو زمین یه دونه باشه

عشق من حرفی نداره           واسه تو همش میباره

کاش بدونی که دل من                دیگه طاقتی نداره

اسم من نقطه نداره             عشق من حرفی نداره

دیگه برگرد تو به قلبم                  دل من طاقت نداره

یادته که روز آخر                      بودی تو کنار من در

کوچه های خاطره دار             توی ایستگاه های آخر

گفتی تو به من عزیزم            دلارام به پات می سوزم

اما رفتی و هنوزم            از دوریت دارم می سوزم

 

                                                                        



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 7 ارديبهشت 1392برچسب:, ] [ 17:32 ] [ ALI ] [ ]