تنهاترین تنهای شهر تنهایی

تنهایی خودم

                                                          

رفتی و یادتو هنوز تو خونس

زندگی کردن بخدا بهونس

از وقتی رفتی نفسهام کم میاد

***

هر لحظه بودنت به یادم می یاد

نمی تونم بدون تو سر کنم

زندگی رو یه لحظه باور کنم

***

رفتیو زندگی برام حرومه

کار دلم بدون تو تمومه

از وقتی رفتی عطر تو،تو خونس

***

بی تو میمونم دروغه بخدا بهونس

رفتی یه لحظه یاد من نکردی

نمیدونم با طفل دل چه کردی

***

تو فکر نکردی که دلم اسیره

نگفتی با خودت،بری میمیره

هرجا میرم عطرت هنوز باهامه

***

حس میکنم بسه به لحظه هامی

یادته اون روز که باهم نشستیم

باهم دیگه قول و قراری بستیم

***

گفتیم که معبود همیم همیشه

عاشقیمو به پای هم نشستیم

من که تورو دست خدا سپردم

***

خودت میدونی که نباشی مردم

خدا میدونه که برات میمیرم

عاشقمو به عشق تو اسیرم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 14 خرداد 1392برچسب:, ] [ 23:36 ] [ ALI ] [ ]