مینویسم برای تو

تنهاترین تنهای شهر تنهایی

تنهایی خودم

مینویسم برای تو

برای تو که اروز هر شب و روز منی
 
 برای تو که بود و نبود قصه های هر شب منی
 
 برای تو که زیباترین  مخلوق خدای منی
 
 برای تو که  رنگ چشمات رنگ دریاست
 
برای تو که شوق نفس هامی
 
 برای تو که دلم تنگ نگات میشه هر لحظه
 
برای تو که دنیای ویرونمو بهشت کردی
 
 برای تو که غنچه شکفته زندگیمی
 
 برای تو که حس بهار رو در من میدمی در هر تنفس
 
برای تو که  اسمت بر لبم نوازش دریاست بر تن خستم 
 
 برای تو که  همه قول قرار هام برای توست
 
برای تو که هم زبون هم نفس منی 
 
دوست دارم مهدیه
 
 فقط تو رو تو دنیا کم دارم



نظرات شما عزیزان:

shabnam
ساعت21:13---27 ارديبهشت 1392
سلام دوست عزیز

وبلاگ خوبی داری امیدوارم موفق بشی
پاسخ:میدونستم چه فایده


مهدیه
ساعت19:42---27 ارديبهشت 1392
مرسی داداشی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 27 ارديبهشت 1392برچسب:, ] [ 19:33 ] [ ALI ] [ ]