تنهاترین تنهای شهر تنهایی

تنهایی خودم

قلبم درد میکنه خدایا

به زور نفس می کشم...نایی برام نمونده

بد جور دورم زد

بد جور بهم خیانت کرد

خدایا

دریاب منو

بنده ی تو بهم خیانت کرد

بنده ی تو ذره ذره وجود منو به اتیش کشید

خاکسترم کرد خدایا

خدایا

میدونم منو درک میکنی

میدونم تنها کسی هستی که از حال و روز من خبر داری

تو خالق منی

فقط تو میدونی که من الان چی می کشم

خدایا

از این زندگی خسته شدم

دیگه نمیتونم ادامه بدم

یک مرگ بدهکاری وهزاران آرزو طلبکارم

یا طلبمو بده یا طلبتو بگیر

خدایا

چی میشه امشب بخوابم ولی

فردا بیدارم نکنی

خدایا

تا تو به داد من برسی که من

به تو رسیدم!!!

خدای من

بیا منو از اینجا ببر

این جا آدمای تو منو خیلی اذیت میکنن



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 5 مرداد 1393برچسب:, ] [ 1:9 ] [ ALI ] [ ]