تنهاترین تنهای شهر تنهایی

تنهایی خودم

 

از تو مونده یادگاری

 

واسه ی من بی قراری

 

خنده رو لبامه اما

 

از دلم خبر نداری

 

نه تو بودی نه ترانه

 

نه یه حرف عاشقانه

 

من مگه از تو چی خواستم

 

فقط و فقط بهانه ...

 

تو راگم کردم امروز

 

و حالا لحظه های من

 

گرفتار سکوتی سردو سنگینند..

 

وچشمانم

 

که تا دیروز به عشقت می درخشیدند

 

نمیدانی چه غمگینند..

 

چراغ روشن شب بود

 

برایم چشم های تو

 

نمی دانم چه خواهد شد!

 

پراز دلشوره ام،بی تاب و دلگیرم

 

کجا ماندی که من بی تو

 

هزاران بار،در هر لحظه میمیرم...

 

 

عکسهای جدید عاشقانه

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

فروزان
ساعت20:11---2 آبان 1392
سلام وبلاگ نازی داری من واقعا شرمندم ک انقد دیر بهت سر زدم سرم خیلی شلوغه ممنون ک بهم سر زدی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 8 مهر 1392برچسب:, ] [ 14:38 ] [ ALI ] [ ]